niedziela, 8 maja 2016

Zwyrodnialstwo nad Bzurą...

Taki oto widok ujrzałem w dolnym odcinku rzeki Bzury pod Sochaczewem... Jedyne, co przychodzi mi na myśl w takich przypadkach, to zwyrodnialstwo i tępota. Ktokolwiek to zrobił jest potworem. Czy ludzie rodzą się już z płynną galaretą, zamiast mózgu? A może to z wiekiem stajemy się odmóżdżeni? 

Dzieło człowieka...



Miejsce mordu, znajduje się na lewym brzegu rzeki, idąc z nurtem cieku ok. 5 km od centrum Sochaczewa. Zrobiłem tylko kilka zdjęć, więcej nie mogłem z szacunku dla zwierzaka :(  Poza tym byłem nazbyt wzburzony. Oszczędzam Wam widoku pyska. Jeśli już ktoś go zabił, mógł zostawić go w spokoju, a nie pastwić się nad truchłem jak nad ofiarą. Tylko homo sapiens tak potrafi... I podobno człowiek jest obrazem na podobieństwo Boga. Ciekawe jakiego?


2 komentarze:

  1. Jaki człowiek - taki bóg, poczytaj "Stary testament", to przestaniesz się dziwić takim obrazkom, bo w tej "świętej księdze" są jeszcze gorsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie monoteizmy tego świata to przekleństwo. Nędzny stwór na dwóch nogach wymyślił sobie takiego boga, jaki mu odpowiada. Każdy rozsądny i myślący to wie... Nawet nie mam ochoty czytać tej księgi, wolę moich Perunów, Mokosze i Welesów. Mogą mnie ekskomunikować. :(

    OdpowiedzUsuń