poniedziałek, 17 października 2011

Rezerwat Przyrody "Sikórz"

"Poza codziennym życiem istnieje coś,co temu życiu nadaje sens,co jest od niego nieporównywalnie ważniejsze i jedynie ważne. Lecz kontakt człowieka z tym najistotniejszym jest niemożliwy,a życie bez niego - karną kolonią ".
" Proces "- Franz Kafka.
Ten jakże mądry tekst dedykuję koledze Piotrowi Jarzyńskiemu. Cudownie było doświadczyć tego,o czym istnieniu nawet nie podejrzewałem.Dzięki tobie serdeczny druhu,mogłem ujrzeć tajemnicę i zaznać jednocześnie jej odkrycia.W przyrodzie rzeki i w jej rzecznym " tunelu ",który nas obojgu tak urzekł.
Jest coś,co bardzo długo szukam i zapewne nigdy nie odnajdę.Lecz ten moment w zalesionych wąwozach i na brzegu rzeki sprawił,że zbliżyłem się do czegoś tego,co przepiękne.Do harmonii duszy.Oczywiście ja tak je odbieram.
Za to ci dziękuję i za zaufanie,jakim mnie obdarzyłeś.Każdy ma swoje magiczne miejsca..Nasze milczenie na słońcu było święte...Zaś ten rzeczny " tunel "wręcz mistycznym objawieniem spełnienia i wiary w to,że istnieje jeszcze coś,czego dotąd nie zabito. DZIĘKI !
Przyroda i wolność ducha jest tego przykładem.Twój filmik choć krótki ma w moim prywatnym okienku tego bloga szczególne miejsce.
I przepraszam,jeśli cię zaskoczyłem tym wpisem. Musiałem. Jak wiesz z wolna żegnam się z krajem... Z przyjaciółmi także.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz